Kompetencje w Centrum Opiekinad Dzieckiem i Rodziną

DYREKTOR

Kompetencje:

1. Składanie świadczeń woli w imieniu Miasta Gorzowa Wlkp. W zakresie działalności kierowanej jednostki, w tym do zawierania umów w ramach posiadanych środków finansowych.

2. Reprezentowanie Miasta Gorzowa Wlkp.  Przed sądami, organami administracji publicznej, organami egzekucyjnymi we wszystkich postępowaniach sadowych, administracyjnych, egzekucyjnych związanych z działalnością kierowanej jednostki.

 3. Udzielanie dalszych pełnomocnictw w zakresie określonym w pkt. 1-2 pracownikom kierowanej jednostki, radcom prawnym lub adwokatom.

 

GŁÓWNY KSIEGOWY

Obowiązki i zadania wynikające z Ustawy o finansach publicznych:

1. prowadzenie rachunkowości placówek,

2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

3. dokonywanie wstępnej kontroli:

    a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planami  finansowymi placówek,

    b) kompletności i rzetelności dokumentów  dotyczących operacji  gospodarczych i  finansowych ,

4. sporządzanie projektów planów budżetowych placówek,

5. sporządzanie sprawozdawczości budżetowej placówek.