Nabór na stanowisko urzędnicze

Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych”

w Centrum Opieki nad Dzieckiem i Rodziną w Gorzowie Wielkopolskim.

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2019 poz.1282)

Dyrektor Centrum Opieki nad Dzieckiem i Rodziną w Gorzowie Wielkopolskim ul. Kazimierza Wielkiego 44 ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze „ specjalista ds. administracyjno-gospodarczych”

 

Nazwa stanowiska : specjalista ds. administracyjno-gospodarczych

Miejsce pracy : Centrum Opieki nad Dzieckiem i Rodziną w Gorzowie Wielkopolskim ul. Kazimierza Wielkiego 44

Wymiar etatu : niepełny wymiar czasu pracy ( 35 godzin tygodniowo)

Ilość etatów : data udostępnienia : 7.03.2023r.

Ogłoszono dnia : 07.03.2023r.

Termin składania dokumentów : 18.03.2023r.

Nr ogłoszenia : 1/2023

Id ogłoszenia:COnDiR.1.111.1.2023

Zlecający: Dyrektor Centrum Opieki nad Dzieckiem i Rodziną w Gorzowie Wielkopolskim.

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

1.wykształcenie minimum średnie

2. posiadanie obywatelstwa polskiego

3. pełna zdolność do czynności prawnych

4. korzystanie z pełni praw publicznych

5. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

6. nieposzlakowana opinia

7. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych

8. obsługa urządzeń i aplikacji służbowych.

b. Wymagania dodatkowe:

1. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

2. umiejętności organizacyjne i zarządzania zespołem podległych pracowników

3.zaangażowanie, obowiązkowość, rzetelność i systematyczność

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych w sekretariacie Centrum Opieki nad Dzieckiem i Rodziną

2. prowadzenie dokumentacji związanej z procedurami kontroli zarządczej

3. dokonywanie wszelkich zakupów materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Centrum

4. sprawowanie nadzory nad remontami na terenie Centrum

5. zlecanie prac podległym pracownikom obsługi i rozliczanie ich z przydzielonych zadań

6. czuwanie na rozmieszczeniem i konserwacją sprzętu ppoż.

7. sporządzanie dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych

8. sporządzanie wymaganych sprawozdań z zakresu swojej pracy do urzędów i innych instytucji

9. gospodarowanie środkami trwałymi Centrum i innym wyposażeniem

10. nadzór nad wykonywanie prac publicznych przez osadzonych na terenie Centrum

III. Wymagane dokumenty

1. list motywacyjny

2. życiorys zawodowy

3.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

4. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe

5. kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje

6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych

7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego

10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

IV. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. praca biurowa o charakterze administracyjnym

2. obsługa urządzeń biurowych

3. praca w siedzibie pracodawcy

V. Termin i sposób składania dokumentów

1. termin : 18.03.2023r.

2. sposób : komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na stanowisko ds. administracyjno-gospodarczych” można składać osobiście w sekretariacie Centrum od godz. 8.00 do 15.00. lub pocztą na adres: Centrum Opieki nad Dzieckiem i Rodziną w Gorzowie Wielkopolskim ul Kazimierza Wielkiego 44.

VI. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Centrum po terminie określonym w ogłoszenie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.

W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony ( 6 miesięcy ).

W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub nie określony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

VII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Zgodnie z art. 5 ust. 1 lit. A, art. 12 ust. 1 oraz art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w skrócie nazwanego RODO (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016r.) informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Centrum Opieki nad Dzieckiem i Rodziną w Gorzowie Wielkopolskim, 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Kazimierza Wielkiego 44.

2. W sprawie zakresu i sposobu przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących a także przysługujących z tego tytułu praw, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych osobowych listownie lub e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu aktualnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. A i c RODO oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy.

4. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres rekrutacji na w/w stanowisko.

5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczania, prawo do cofnięcia zgody.

6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane innym podmiotom.

7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.

8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o art. 22 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2018r. 0 pracownikach samorządowych.