Kompetencje
DYREKTOR
Kompetencje:
1. Składanie świadczeń woli w imieniu Miasta Gorzowa Wlkp. W zakresie działalności kierowanej jednostki, w tym do zawierania umów w ramach posiadanych środków finansowych.
2. Reprezentowanie Miasta Gorzowa Wlkp. Przed sądami, organami administracji publicznej, organami egzekucyjnymi we wszystkich postępowaniach sadowych, administracyjnych, egzekucyjnych związanych z działalnością kierowanej jednostki.
3. Udzielanie dalszych pełnomocnictw w zakresie określonym w pkt. 1-2 pracownikom kierowanej jednostki, radcom prawnym lub adwokatom.
GŁÓWNY KSIEGOWY
Obowiązki i zadania wynikające z Ustawy o finansach publicznych:
1. prowadzenie rachunkowości placówek,
2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
3. dokonywanie wstępnej kontroli:
a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planami finansowymi placówek,
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych ,
4. sporządzanie projektów planów budżetowych placówek,
5. sporządzanie sprawozdawczości budżetowej placówek.
Publikacja dnia: 21.10.2014
Dokument z dnia: 21.10.2014
Dokument oglądany razy: 2222